Söndag

Idag har jag hunnit uträtta mycket, allt på grund av att pappsen väckte mig tidigt. Det första vi gjorde var att gå ut i skogen och springa, duktiga som vi är. Efter att ha tagit en dusch och varvat ner en stund skjutsade pappsen mig och mamma till Överby. Var bara tvungen att åka dit en sista gång för denna sommaren. Anledning: Affärerna i Östersund suger! Det dem har vill säga. Fick tag på ett svart linne och ett par nya skor. Gött!

Imorgon gäller det
. Ska jag lyckas fixa ny biljett eller inte? Jag vill verkligen åka imorgon. Nu när jag väl planerat det ett bra tag skulle det väl vara typiskt om det blev ändrat. Jag avskyr när det inte blir som man tänkt sig! Nog om det.

Något festande blev det inte i helgen (nu är du väl glad Tyke :p) på grund av både tjafs och dåligt planerande. Nej du Hanna, vi får ta det när jag kommer hem igen! Om jag kommer ha något festsug över efter veckorna i Östersund vill säga..  Nu ska jag checka packningen så jag inte glömt något. Inte för att det finns någon möjlighet att jag kan gjort det med tanke på att jag nästan tryckt ner hela garderoben plus lite till.
Känns som att jag ska flytta haha!  / M


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0