Saturday night live

Ikväll har jag, Jonna, Pelle och Kim varit uppe och spelat fotboll med hundarna, eller rättare sagt - Kim & Pelle. Jag och Jonna valde att kolla på. För tillfället avskyr jag att jag och Pelle hittade vattenkranarna och vattenslangarna. Idag fyllde han en påse med vatten och kastade den på mig i hopp om att den skulle gå sönder vilket den inte gjorde. Så jag sprang och plockade upp den och kastade den hårt på honom istället och då sprack den så hela han blev blöt. Som hämnd släpade han mig till vattenslangen och sprutade vatten över hela mig. Snacka om att det rann av mig, riktigt obehagligt. Så nu har jag precis tagit på mig torra kläder och inväntar filmtime. Vi ska se "Djurkyrkogården", tydligen en gammal skräckis. Vad ska du göra ikväll? / M



Kommentarer
BLONDINA

sV: HAHA JAA DE E SANT :p oj caps

2008-07-26 @ 22:46:43
URL: http://blondina.blogg.se/
helene

djurkyrkogården är, bokstavligt talat, en helt stört sjuk film! tycker den är obehaglig och konstig..

vart du nå rädd då? :)

2008-07-27 @ 00:47:48
URL: http://hellenius.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0