Regn, regn åter regn

När jag vaknat till liv idag och kollade ut fick jag upp hoppet om att det skulle bli bra väder. Som vanligt blir jag lika lurad av ovädret som sakta smög sig på och snart brakade loss, bokstavligt talat. Åskan bröt ut och regnet öste ner. Det är inte roligt att vara ensam när det åskar... Fick trösta mig genom att hålla om Nikita. Brorsan fick sluta jobbet tidigare på grund av ovädret men vi var ändå tvugna att gå ute i det med hundarna. Jag vet i alla fall en hund som avskyr vatten - Nikita. Hon kryper ihop så mycket hon kan och drar in svansen mellan benen och gör allt för att försöka springa hem. Haha, hon är för söt. Vi fick oss i alla fall en dusch nyligen. Det ser ut att bli en väldigt lugn kväll. Kanske blir någon öl med brorsan men inte mer än så. Jag vill festa!! Hemma i Trollywood är det fanimej Fallens Dagar och jag missar det i år igen. Nästa år har jag bestämt mig för att vara hemma under Fallens och ta igen de två åren jag missat. Måste ju styra upp där hemma ;) Nu ska jag slå mig ner framför tvn med Nikita. Ha en trevlig fredagkväll! / M


Kommentarer
petrich - me gossip and fashion

okej. :) fin profilbild, söt ! :)

2008-07-19 @ 12:13:49
URL: http://petriiich.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0