Nyvaken, javisst!

Har nyss släpat mig ur sängen och lämnat kvar mitt trogna sovsällskap, Nikita. Det finns ingen bättre än henne :)
Idag hade jag planer men förgäves... Jag och Madde skulle sola men vädret sviker än så länge. Sen skulle vi ta en sväng på stan men tyvärr kom något i vägen så det blir inget med det.

Såhär ser min förmiddag ut i alla fall.

♥ Duscha
♥ Äta frukost
♥ Måla naglarna
♥ Göra mig i ordning i övrigt
♥ Gå ut med Nikita
♥ Gå ut med Tyson

Dessvärre lär inte detta ta alltför lång tid så är det någon som har något förslag på vad jag kan hitta på så hojta till :)
 


Kommentarer
Linda

Hehe thn har jag varit några gånger faktiskt :)



Åh vad kul ;) Hur gick dte då? :D

2008-07-22 @ 11:02:02
URL: http://Http://LLLLLinda.blogg.se
Linda

jaaa hultsberg :D häftigt :)



Thn är ganska litet för min del, men överby är helt okej :) Mysigt köpcentrum!

2008-07-22 @ 11:07:57
URL: http://Http://LLLLLinda.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0