Lördagsskräckis

Där satt jag helt ensam i soffan helt stel av skräck under vissa scener. Hata skräckfilmer när man är ensam!! Det komiska är att den gjordes innan jag ens var född men den var bra. Min lilla Hanna ringde för en stund sen och meddelade att hon förmodligen kommer upp på Yran med hennes boyfriend. Fan vad kul det skulle vara! Lilla minimum med på Yran :) Vilket party det kommer bli! Och snart är det dags. Trollhättefolket kommer upp på onsdag och sen brakar helvetet löst, haha! ALLÉGATAN 3 är det som gäller i år igen för er som missat detta, vilket är ganska omöjligt. Tack för mig! / M


Kommentarer
Rebecca

HA ha ha jaaa,vem kan motså en riktigt shopping runda?

Vanadesse.

Jag satt oxå ensam och det var inte mysigt hihi!

2008-07-27 @ 01:12:18
URL: http://designingeverydaylife.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0