Hög på värktabletter

Nej, riktigt så illa är det väl inte men det är heller inte långt ifrån. Ber om ursäkt för dåligt uppdaterande förresten, men det har också sina orsaker. Har mått jätteilla de senaste dagarna och i morse gick jag till vårdcentralen. Jag har åkt på urinvägsinflammation/blåskatarr. Nu har jag börjat min medicindos. Ska få i mig tre tabletter om dagen, inte det roligaste men vad gör man inte för att bli bättre.
Har legat och sovit en stund och tryckt i mig lite värktabletter så nu känns magen lite bättre. För att inte deppa ihop alltför mycket genom att ligga inne när det är fint väder ute ska jag åka med Olov, Madde och Kim och bada. Jag vet, det är verkligen inte det bästa när man har urinvägsinflammation men jag ska åtminstone med och sola. Skriver mer senare om jag orkar men nu vet ni i alla fall hur det ligger till om jag inte skriver på ett tag. Ta hand om er! / M


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0