Hej Sverige

Idag har det inte blivit många rader skrivna. Dagen har väl inte varit särskilt händelserik heller förutom att jag träffade min söta lilla Hanna. Hon hämtade mig med sin moppe så åkte vi till stan. Det är sjukt vilken uppmärksamhet två blondiner på en moped kan få. Patetiskt? Hur som helst. Vi gick väl mest runt, båda var lika trötta och sega men jag var ändå tvungen att prova kläder. Just for fun. Inhandlade endast ett par trosor, underkläder kan man aldrig få nog av. Hitills är jag grym på att hålla i mina pengar. Efter varje provrum jag var i påminde jag mig själv om att jag kommer ha roligare om jag inte köper något vilket resulterade i att jag hängde tillbaka kläderna. Desto mer pengar till party ;) Haha, vilken inställning va? Det är ju sommar! :) Inte för att det märks på vädret men ändå... Imorgon kommer Amanda hit från storstaden Göteborg :D Hon ska klippa och färga mitt hår, ska bli skönt att fräscha till det lite. Dessutom ska jag få se hennes grymt fina nygjorda tatuering. Jag är också sugen på att tatuera mig.... Nu ska jag se på film! Trevlig kväll / M


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0