Gookaaart!

Åkte till Uddevalla och åkte gokart med Daniel, Lina, Thony, Markus, Malin, Viggo, Olle och Nishan idag. Det var första gången för mig och det var riktigt roligt! Definitivt något alla måste prova på innan dödsbädden. Det var lite nervöst i början med alla snäva kurvor men efter ett tag när man väl kommit in i det gick det bra. Haha något pinsamt i början när jag åkte för långt ut i en kurva och fastnade på gräset, och där satt jag helt fast medan alla åkte förbi mig. Till slut lyckades jag ta mig loss. Pinsamma ögonblick finns det gott om. Vi körde två gånger tio minuter och första gången åkte nog alla förbi mig, medan andra gången vi körde lyckades bara Nishan ta sig förbi mig. Snacka om att förbättra sig på kort tid :)  



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0