Godkväll kära läsare

Idag har det inte hänt mycket för världen. Inte min värld i alla fall. När jag och Fredde vaknade tog vi en promenad upp till fotbollsplanen med Nikita och Tyson så dom fick springa av sig. Vid fem tiden åkte jag med brorsan till Lillänge där vi träffade Vincent och Nisse. Det blev inhandlat från elgiganten och bolaget. Det gäller att ladda upp i tid ;) Efter det ringde tjejen vars legitimation jag hittade ute så jag mötte upp henne så det hamnade i rätta händer igen. Nu kom jag nyss innanför dörren. Jag och brorsan åkte en tur med hundarna och tog en promenad med dom. På vägen hem blev vi sugna på pizza så nu väntar vi på hemkörning. Känner att den här sommaren är väldigt onyttig. Inte bra! Men men, man ska väl leva livet också. Eller vad säger ni? / M



Kommentarer
sanny

jaa, visst är han söt :)

2008-07-21 @ 21:56:40
URL: http://sannyt.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0