Gamle Dahl

Dagen har bestått av solning med folk vid Gamle Dahl. Hade faktiskt tänkt bada också men det var väldigt kallt och blåste som bara den så jag fick nöja mig med att sola. Skulle vara duktig och springa i morse men istället sov jag till halvtolv och en stund efter det drog jag iväg med Annie. Men imorgon ska jag vara duktig och springa med pappsen. Det är ju något roligare med sällskap. På eftermiddagen/kvällen ska jag iväg och åka Gokart i Uddevalla för första gången. Får väl se hur det går, haha! Trafikfara... Nu måste jag se till att städa mitt rum, det ser ut som om någon släppt en bomb fylld med kläder över det.
See ya / M


Kommentarer
Sex4life, Tessan

Nu har vi en extremt rolig och fantasifull tävling på gång. Var med Du också! :)

2008-07-10 @ 20:38:53
URL: http://sex4life.bloggsida.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0