Checka brännan!

Äntligen har solen från söder hittat upp till norr! Nu har jag legat ute i solen från tolv till halvtre. Snacka om att jag bättrat på brännan :) Först var det massa moln som kom i vägen men jag envisades med att jag skulle få färg och minsann fick jag det. Hoppas vädret håller i sig så man kan bli ännu brunare.
Fredde gick nyss efter att ha varit här och sagt hejdå. Han tar tåget ner till Stockholm nu. Jag är inte lika avundsjuk idag. Jag menar, kul att sitta på ett tåg i sex timmar när det är så fint väder? Knappast.
Om en stund ska jag och Madde fixa till våra frisyrer (som om de inte vore snygga nog) haha, nej skämt åsido. Mina toppar behövs klippas och jag ska slinga hennes hår. Sen är vi redo för Stråket imorgon! :D Och ikväll kommer Jonna hem från Norge. Kan väl inte bli bättre :) Ut och sola med er nu folket! / M



Kommentarer
Nowna Albére

Så lite så! :)

Så härligt att det är bra väder nu , hoppas solen stannar länge

2008-07-24 @ 16:02:21
URL: http://nownaalberes.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0