Race och bad från igårkväll

Vi nöjde oss inte med ett dopp i Önsjön igår. På kvällen åkte vi dit igen, denna gången med Kim, Pelle, Jonna & Tyson. På vägen dit blev det race vill jag lova. Jag och Madde åkte i Olovs Mercedes medan Kim, Jonna och Tyson åkte i Pelles Volvo. Vilka tror ni vann racet? Självklart mitt team ;) När vi åkte in på grusvägarna var det dags att driva lite med Pelle så Olov gasade på tills vi inte kunde se skymten av Pelles volvo. Snabbt svängde vi in på en liten grusväg i skogen och gömde oss. Haha, hör ni hur det låter? Kurragömma i bil, min bror är som ett litet barn. Vill aldrig sluta leka :p Hur som helst så stod vi där en liten stund och plötsligt ser vi hur Pelles volvo blåser förbi på den större grusvägen medan vi sitter där och skrattar åt att de inte såg oss. Sen var det dags att överraska dom genom att köra ikapp dom. Vad vi skrattade när vi såg deras miner. När vi klev ur bilen sa jag och Olov i kör till Pelle "Den var du inte med på!" Haha, det var en rolig biltur.
När vi väl kom dit skulle självklart grabbarna grus upp till hopptornet och hoppa men dom var inte lika tuffa när dom väl stod där uppe haha. Dom hoppade i efter många om och men och här följer lite bilder.


         


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0