Vindarna vänder inte åt rätt håll

Som om en dörr öppnades och ljuset flödade in,
en känsla som jag räds och alltid försökt undvika
men tänk om jag hade velat att du skulle bli min?
att ha mycket gemensamt men ändå vara så olika.


Rädd att inte kunna kontrollera vad som komma skall
osäker på att någonting som detta skulle vara på riktigt
tänk om det bara var din själ som kunde få mig på fall
att jag föll för dina ord och handlingar, var det avsiktligt?


Liksom sidorna i en bok fylls med meningar och ord
det skulle aldrig någonsin hända efter allt som hänt
vad var det jag hoppades på att du verkligen förstod?
trots mitt förflutna verkar det inte som att vindar vänt.


Kommentarer
Sessan

Det kanske inte är så bra, att göra samma sak. ibland är man svagare för vissa saker. Människan är nästan gjord för att tänka kortsikligt, i nuet än att tänka framåt. Det är som min vän, faller för samma kille om och om och om igen, uten att lära sig att gå vidare!



Som blivande beteendevetare skänker jag några ord till dig på vägen:



You cannot change yesterday

You can only make most of today

And look with toward tomorrow!

2008-08-16 @ 20:04:01
URL: http://sessan82.blogg.se/
Sessan

Det är mitt "jobb", ska ju jobba med sånt i framtiden... =)



det är ok att vara down, det är ok att vara nere... för när man väl har kommit längst ner så finns det bara en väg, det är ju att ta sig upp igen =) You go girl =)

2008-08-16 @ 20:48:33
URL: http://sessan82.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0