Toppendag hitills :)

Hej på er allihopa! Kom nyss hem från skolan, slutade mycket tidigare idag än planerat. Vår fotolärare tyckte det var ganska onödigt att ha teori i tre timmar så vi slutade över en timme tidigare, tack Jurek :) Så vad ska man göra av dagen nu då? Alla andra är ju i skolan och det är superfint väder. Blev riktigt sugen på att gå ut och fotografera nu efter vi haft Fotolektion men det är ju alltid roligare att ta kort på en levande varelse om man säger så :p Kanske ska ta och se klart "Zuper Zebran" som jag började se igårkväll så jag har det gjort.
Men först ska jag ta och städa lite nu när jag har tid över!
Hoppas ni har en bra dag i skolan och på jobbet allesammans. / M



Kommentarer
Alina

Jättefin blogg:)

2008-08-25 @ 10:48:27
URL: http://emmiealina.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0