Strömsund

Idag har jag varit så ännu högre upp än Östersund för första gången. Jag, Olov, Madde, Jonna samt mamma&pappa åkte till Strömsund och kollade runt lite idag. Visserligen fanns det inte mycket att se det men i brist på annat så varför inte? Efter att ha åkt runt och kikat på lite hus åkte vi till Sibylla och åt. En pinsam händelse uppstod efter vi ätit. Jag, Jonna och mamma skulle på toa men lampan funkade inte i hallen utanför toaletten där vi väntade så vi bad personalen se om dom kunde få igång den. En person som jobbade där började trycka på alla möjliga knappar hit och dit och plötsligt hör man hur någon skriker inifrån toaletten "Men vad fan, vart tog lyset vägen?!", och jag lovar - han lät inte glad. Han kom ut från toaletten och såg ursinnigt på oss medan vi stod där och skrattade åt händelsen. Något ännu pinsammare hände utanför Sibylla då jag skulle berätta vad som hänt för pappa och Olov och vi stod där och skrattade högt och självklart sitter gubben som blev så förbannad där ute medan jag berättade. Jag sprang och gömde mig i pinsamhetens hetta sen åkte vi därifrån. Innan vi åkte hem stannade vi på DollarStore, en affär som jag aldrig hört talas om. Det fanns allt möjligt där inne och billigt var det. DollarStore borde byggas hemma i Trollhättan :) Nu ska det spelas spel med folket.
Ha en trevlig kväll! / M


Kommentarer
liene

sv: INgen orsak:)



Haha, ibland kan det va kul när folk blir arga.



2008-08-06 @ 10:40:04
URL: http://lienes.blogg.se/
Vanadesse.

Vilken är Sveriges finaste dialekt?

Rösta gärna i min blogg.



http://designingeverydaylife.blogg.se/2008/august/battle-of-the-accents.html#comment





Ha en fin dag!

2008-08-06 @ 15:15:22
URL: http://designingeverydaylife.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0