Sista dagen på sommarlovet

Rubriken kändes verkligen hård att skriva men så är det, imorgon drar skolan igång. Längtar redan till nästa lov. Känner mig bara sliten och har ont överallt så ikväll blir det ingen träning för min del. Känner att jag måste vara uppvilad tills imorgon. Ska snart åka iväg till stan och möta mamma, sen ska vi till Etage. Förhoppningsvis hinner jag träffa Annie senare ikväll också. Imorgon börjar hon om ettan, dessutom i Vänersborg av alla ställen. Men jag hoppas hon kommer trivas där :) Ännu ett filmtips förresten! Till er som gillar animerade filmer - "Kung Fu Panda". Såg den igår. Så himla söt och rolig :) Nu ska jag göra mig i ordning och åka.
Hörs senare! / M



Kommentarer
Rambz.

ska väll bli skönt att börja plugget igen?

2008-08-19 @ 18:26:01
URL: http://rambz.blogg.se/
Rambz.

absolut!. ta mitt jobb ba.

2008-08-19 @ 19:30:22
URL: http://rambz.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0