Mystiska grannar

Eftermiddagen har jag spenderat med Annie :)  Vi har bara tagit det lugnt, kollat på OS och spanat in grannar (skämt åsido). Det är så att jag har tre mystiska grannar, en har spanats in, de andra två har jag blivit inspanade av. Fast jag har fått för mig att alla är psykopater. Eller ja, jag har faktiskt bevis på att en av dom är det men det ska vi inte gå in på alltför detaljerat. Dessvärre har jag inte sett skymten av den tredje grannen på väldigt länge, han måste ha ett krävande arbete? Hur som helst, i brist på annat kan man alltid hålla utkik efter mystiska grannar, det är min och Annies hobby ;) Tur att jag har henne annars hade jag haft bra tråkigt. Jag menar, vilka kan vara lika galna som oss tillsammans? Kul har vi i alla fall.
Imorgon drar skolan igång på riktigt, alltså läsning efter schemat, vilket jag inte ser fram emot. Nu ska man börja komma in i rutinerna igen, lägga sig i hyfsad tid, gå upp tidigt, plugga efter skoltid, ja allt det tråkiga. Nu ska jag se klart en film jag började se igår.


Vad gör ni ikväll?
/ M




Kommentarer
anna

ikväll ska jag slappa här hemma, se på TV och sådär bara.

2008-08-20 @ 18:49:31
URL: http://addspirit.blogg.se/
Amanda [ Girlyliicious ]

Jamen visst fan är hon det!!

2008-08-20 @ 18:53:04
URL: http://girlyliicious.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0