Mot helgen!

Hej kära läsare! Hoppas ni haft en bra kväll hitills. Min sög rent ut sagt. Träningen var skitjobbig och Häger njöt nog att se oss ligga i leran och göra situps, armhävningar m.m .Värst var ändå när vi skulle hoppa över häckarna och springa. Ja, det blev ett riktigt konditionspass. Tyvärr försvann lusten lika snabbt som vi dragit igång. Visserligen finns det skäl för det också, men men. På söndag blir det hemmamatch mot Främmestad! Började nyss se på "Ping Pong Kungen"  med mamma men den verkade inte alls falla i min smak så jag satte mig här istället. Någon som sett den? Imorgon är det äntligen fredag. Verkar som vi fått nya grannar som dunkar musik så det hörs genom väggarna varenda kväll, kanske ska joina dom/hon/han imorgon? Verkar ju i alla fall vara party där uppe.

Vad har ni för planer i helgen?
/ M









Kommentarer
johan

Hahha visst!!

tack så mycket :D

2008-08-21 @ 21:32:14
URL: http://fuckyou.blogg.se/
Kikärtan

haha så nu ska de upp å klagas då

2008-08-21 @ 23:03:45
URL: http://maaarree.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0