Mjukstart? Nej tack

Kom nyss hem från träningen och det var fanimej hårdare än förväntat. Först sprang vi 3 km i snabbt tempo som skulle kallas uppvärmning, efter det intervaller på ca 300 m. Jag är helt slut! Men det känns riktigt skönt att vara igång igen. Imorgon är det träning igen, på onsdag är det match, på torsdag träning igen. Här är det minsann ingen mjukstart inte! På onsdag spelar vi hemmamatch mot Tbis, det ska bli kul! Första matchen på länge för min del. Vilken härlig kväll, har precis ätit en risi frutti (jordgubbssmak såklart) och nu sitter jag här i min rosa Betty Boop morgonrock och med inpackning i håret. Väl förtjänt efter kvällens träningpass.
Vad har du för dig ikväll? :) / M



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0