Hello sunshine :)

Godmorgon kära läsare! Nu sitter jag här nyduschad och har precis målat naglarna. Alltid skönt att känna sig fräsch precis efter man gått upp :) Har inte hunnit med att göra något mer än så länge förutom att ha ringt skolan ett antal gånger. Måste få tag på min mentor för jag har fått fel på mina individuella val. Står att jag ska ha Lagbollsport A men jag ska egentligen ha Spinning, kondition & styrka. Ja, som ni märker är jag en sportig tjej haha :)
Varför slösa bort tiden på att sitta i skolan och ha massa tråkiga ämnen när man kan välja något mycket roligare? Nej, precis :p Idag är det ganska bra väder om man bortser från att det blåser ganska mycket, men solen är framme och det gillar vi! Hoppas hoppas vi får vara på planen idag. Börjar bli ganska uttjatat att springa runt i skogen. Det var allt för tillfället.
Vi hörs senare! / M



Kommentarer
Roxanna

okej vad tråkigt :/ man kanske borde mäta håret då? hehe.. ne men just naglarna har jag faktikst märkt på! tack =) det hoppas jag med.

2008-08-14 @ 12:24:59
URL: http://roxiee.blogg.se/
Roxanna

okej =) njuut av se sista två åren då för det går fort kan jag lova! =)

2008-08-14 @ 12:26:04
URL: http://roxiee.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0