Dags för fotboll!

Nu har jag precis sett klart två avsnitt av serien Greek, den verkar bra! :) Riktigt collage film där ungdomarna lever galet! Om det bara vore så i Sverige... :)  Eller ja, inte för att det hade blivit mycket gjort då haha, snarare katastrof. Pratade med min lilla Hanna förut, hon har äntligen kommit hem från Borås. Imorgon ska vi äntligen ses :) Snart ska jag iväg på fotbollsträning och förhoppninngsväs får vi beträda gräset idag för det har bara varit något skur än så länge. På söndag är det match mot mitt gamla lag, dessutom på min gamla hemmaplan. Jag längtar! Finns verkligen ingen annan match som ger mig en sån kick som just den, att få möta sina gamla lagkamrater. Men samtidigt så saknar jag dom otroligt mycket, kommer aldrig glömma allt vi gjort tillsammans och alla underbara cuper. Jag säger bara en sak, Sun Cup -05 och Denmark soccer festival -06. Ååååh ge mig den tiden tillbaka, helt jävla underbart var det!! Bilden är tagen på cupen i Danmark <3



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0