Dagen i helhet

Tidigt i morse åkte jag till Nossebro med Thony & Nishan för att Orion skulle ställas ut. Dock var det bara två amstaff med totalt, men han fick ändå "Hederspris" och "Bäst i motsatt kön" (fanns bara en tik med). Men ändå, han är ju så söt! :) Nishan gick verkligen in för det och sprang och värmde upp som bara den. Efter dom var klara skulle Orion fotograferas. Det blev fina foton så snart hänger han hemma på väggen hos Nishan också. Sedan var det dags att åka hem, vi mötte upp pappa vid SAAB för att jag skulle övningsköra, vilket gick lysande idag! Nu känner jag att jag börjar komma igång ordentligt, det är skönt. Och snart ska jag ta och börja med teorin. Körkortet är efterlängtat! Efter jag kört släppte pappsen av mig i stan, och jag fyndade ett par klackskor, svarta leggins och ett par snygga solglasögon som jag kan ha nästa sommar om solen inte skulle dyka upp något mer i år.
Eftermiddagen har jag spenderat med Hanna. Eftersom det var underbart väder satt vi ute i solen och njöt ett bra tag och snackade lite skit om allt möjligt. Nu ska jag ta och vara lite social med Hanna igen, men ni får ha en trevlig lördagskväll! 

Simma lugnt ;)


   





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0