Vilken helg!

Bästa helgen på länge (om man bortser från några saker som gick snett), men nu ska vi inte tänka på de negativa sakerna! :)
Utan låt oss istället gå till de positiva sakerna.

* Jag fick i mig en hel del alkohol
* Hanna var hemma från Svenljunga och partade med mig
* Jag, Hanna och Johanna återförenades
* Träffade lite nytt folk
* Vädret var underbart
* Gamla minnen dök upp

Det är en sån där helg som verkligen behövs ibland. Nu känner jag att jag har hur mycket energi som helst, just på grund av en rolig helg.

Var tvungen att gå upp 07.00 idag. Hade match två timmar senare. Spela bakis går faktiskt riktigt bra om man har samma flyt som jag hade idag. Blev dessvärre förlust med 1-0, men vi spelade grymt!

Enjoy the reading / M


Kommentarer
Elina ..

Hm , pelle sa att de tydligen va jag som hade skrivit något till dig. Ville bara säga att nej det är inte jag som sagt något om nikita eller vad de nu handlade om. Jag har släppt allt det där för länge sedan, vad de är för folk som inte gjort det.vet jag inte.. men inget att bry sig om för ingen kommer röra nikita ändå . för de kommer jag allt se till . ha det!

2008-04-21 @ 00:14:59
Sanna

Jag fick inte sommarjobb där ändå.. men va tydligen tvungen att va över 18. har inte du heller sommarjobb? :/

2008-04-21 @ 18:40:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0