Tröttare än tröttast

Är ganska nära på att somna känner jag. Mediakommunikation kan verkligen dra ner humöret. Tack, P-A! Hur ska jag klara att hålla mig vaken under Svantes lektion? Känns omöjligt för tillfället. Det blev inte gjort särskilt mycket under Drama lektionen heller, men vi bestämde på ett ungefär vilka teaterkläder vi ska ha, sexigt värre säger jag bara! Haha och vilket jävla tjat det är om att jag ska spela in en sexscen i början som en bra inledning. Men hur lågt ska man behöva sjunka för att få en bra teater? Okej, jag ställer väl upp då!
Det är ändå bara vår lärare som ska se det, så det kommer säkert bli prima haha!
Ett gott skratt lär man väl få sig i alla fall.

Nu ska jag försöka trycka in lite mer Mediakommunikation i huvudet.
Jag vill inte veta hur det provet kommer gå...

/ M


Kommentarer
jenny

ha en findag=)

2008-04-28 @ 14:22:27
URL: http://jnyyy.blogg.se
Linda

Hemskt Jobbigt att va trött!

Ha en bra dag i alla fall! =)

2008-04-28 @ 14:31:46
URL: http://www.lindafunde.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0