Torsdag fylld av solsken

En bra torsdag är vad det har varit. Hyfsat kort skoldag, och en trevlig eftermiddag i solen med trevligt sällskap!
Imorgon ska vi fotografera och jag har ännu inte kommit på vad jag ska ta för tre kort, illa.. Måste försöka låta fantasin flöda men det är svårt när man har fullt upp med att bearbeta andra tankar.

Helgen närmar sig, men vad ska jag hitta på? Fredagen består av träning som vanligt, lördag är inget planerat än, ska förhoppningsvis träffa Hanna om hon inte kommer hem för sent (dock ingen alkohol), för på söndag väntar match. Och nej, det är ingen träningsmatch så jag måste dock avstå från det goda.
Nu är det nog hög tid att plugga lite, har absolut ingen ork att ligga efter senare. Inte långt kvar tills betygen sätts. Sommar, du är efterlängtad!!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0