Topphumör!

Blev en lång sovmorgon idag, gick upp runt tio. Det var riktigt skönt, kände att jag äntligen fått sova ut ordentligt. Bara känslan av att kunna ta det lugnt innan det är dags att ta sig till skolan är underbar! Kan vara därför jag är på topphumör idag. Men även på grund av det härliga vädret! Det är jättevarmt ute, solen lyser och det är verkligen vår!
Och på bussen ska vi inte tala om. Vilken hetta! När jag kom till skolan träffade jag Malin som verkligen såg vårklädd ut och hon tyckte precis som mig, att det verkligen var hur varmt som helst.

Var knappt 1,5 timmar i skolan idag, började 11.40 och slutade 13.15. Super! Därefter tog jag mig en tur i stan, sedan åkte jag hem till Annie en stund. Kom nyss innanför dörren efter vår härliga vårpromenad! Så ut med er folk, det är grymt skönt väder!
I alla fall om du befinner dig i Trollhättan eller i närheten :)



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0