Söndag

Denna söndag bestod av DM-match i Lidköping. Måste skriva med djup besvikelse att det blev förlust med 3-2. Vi hade allt i första halvlek, ledde med 2-0, men andra halvlek ska vi inte tala om. Visserligen berodde en del på den starka motvinden, men det kan man självklart inte skylla allt på. Det var helt enkelt bara en riktigt kass andra halvlek där Lidköping fick sitt tredje mål i de sista minuterna. Så var det med den DM resan. Adjö.

Har nyss sett på "A walk to remember", typ världens bästa film. Man kan bara inte få nog av den! Just love it <3
Ikväll har jag försökt intala mig själv att jag verkligen måste plugga, så det är nästa sak att göra.

Du fortsätter göra mig besviken, och jag trodde på dig ännu en gång. Vilket gör att jag gör mig själv besviken. Vad håller du på med? Vad tror du att jag är? Jag förstår inte hur du tänker, om du ens gör det. Dina ord är lika meningsfulla som en tom bok.


Kommentarer
Sanna

Hoppas du haft en bra helg :)
Kram

2008-04-13 @ 21:09:23
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0