Skin skin som den sol du är!

Jag hatar det växlande vädret, men jag älskar när solen tittar fram. Som idag.
Vilket underbart väder!
Ska bli skönt med fredag imorgon, men jag ser inte fram emot morgonen då vi ska spela in reklamfilmen. Börjar  bli riktigt trött på det, och jag är stressad inför redovisningen.
Men men, det får bära eller brista!

På lördag kommer Amanda hit, vad jag längtar! Var sjukt längesen jag träffade henne!
Ska jag hinna ha någon tid över att hitta på något kul i helgen så måste jag börja plugga nu, vilket jag absolut inte finner någon motivation till.. Det var nyligen påsklov och jag är redan trött på skolan, lyckat... Not.
Det är bara att ta sig i kragen och få gjort det som skall göras!

Skriver mer ikväll om jag hinner. / M


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0