Plugg på hög nivå!

Precis vad det varit ikväll, och äntligen är jag klar med min engelska bokrecension så nu har jag tid åt allt möjligt i helgen! Eller ja, den är väl i stort sett redan planerad.
Fredag: Skola och fotbollsträning.
Lördag: Amanda kommer och på kvällen ska jag med mammsen och pappsen på middag hos faster och Lars.
Söndag: Eventuellt match, annars spelarmöte.

Det knakar i min rygg, någon som är villig att ge massage? Säg till!

Kom på ännu en sak som måste göras, har svenska redovisning på tisdag så nu måste jag ägna lite tid åt det. Jag orkar inte! Varför har jag bestämt mig för att vara så duktig i skolan? Ibland är det riktigt jobbigt...

God kväll kära läsare. Ni är bra! :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0