Planerna sprack - igen

Japp, det gjorde dom minsann - jag var inte nykter igår som det var sagt.
Men är man bjuden på fest tackar man väl inte nej? Eller? Nej, det var väl det jag tänkte :)
Började hemma hos Micke, trevligt folk, trevliga grannar, trevligt spel, trevliga drinkar! ;D
Efter ett tag bar det av till Ove (Nishan var snäll och körde oss) som bodde i en egen villa. Trots detta revs den inte under kvällen. Jag måste nog lära folket hur man festar! Först var jag bergsäker på att vi kommit fel, det var nästan helt öde, bara ett par bilar utanför, och vart fan var musiken? Hallå, fest!? Hur som helst, party blev det väl till slut. Tackar Micke för kvällen som stod för den roligaste delen då vi var hemma hos honom. :)

Blir tyvärr inget övningskörande för min del idag då pappa sa att han inte riskerar att åka in i en blåskontroll. Tänk er själva den pinsamma situationen. Vi blir stoppade, pappas 17-åriga dotter blåser i kontrollen och den visar att hon i själva verket inte är nykter - vilket skulle skapa tråkiga konsekvenser. Nej, det skulle vara en syn det.
Så vi skippar det idag! 

Om några timmar är det dags för match, jag sitter och försöker ladda till tusen här! 
För idag gäller det :)

/ M


 


Kommentarer
Micke

Vi hade riktigt skoj :D

Du är så söt :)

2008-04-27 @ 18:54:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0