Party, party

Japp, det blev partaj igår. Började lugnt och slutade vilt, haha! Men det är väl som vanligt med andra ord. Och min saknade lilla minimum (Hanna) var med! varför ska du bo på det där jävla internatet i Svenljunga? Flytta hem!

Kom nyss ur duschen, det behövdes verkligen! Jag är inte på topp än, men det kommer väl om ett tag. Det är underbart väder ute, bästa på länge! Soligt och varmt, inte ett enda moln på himlen. Våren är här :)

Nu väntar Samhällsboken på mig. Jag orkar verkligen inte slå upp den men måste dessvärre om jag ska ha någon chans att klara provet nästa vecka.
Imorgon blir det match mot Vargön. Och det är fan inte en normal tid att spela! 07.45 är det samling, det kan ju bara gå åt ett håll om man ska försöka spela den tiden på morgonen. Wish us good luck.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0