Ordning och reda, löning på fredag

Någon löning blir det väl inte tal om denna fredagen, men nästa så! Då blir det "födelsedagskalas" :)
Ordning och reda ska det ändå vara, och jag har precis städat klart mitt rum. Ärligt talat såg det knappt ut som ett rum längre, mest som en garderob. Kläder låg här och var, men nu är det snyggt och prydligt igen!
Efter allt mitt slitande lär jag väl inte orka plugga nu som det var tänkt (jag klagar inte).
Jag har äntligen kommit på vad jag ska fotografera imorgon, det kommer nog bli super! :)

Mamma var så duktig och fann min installations-skiva för min webcamera så nu är den återupplivad igen. Tänk vad längesen jag använde den, hade nästan gett upp hoppet om att den skulle fungera igen. Men man ska aldrig ge upp hoppet!
Godnatt, sussa sött!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0