Klappat och klart!

Äntligen klara med reklamprojektet, nu är det bara det viktigaste kvar.
Domedagen. Fredag. Redovisning.
Slet som ett djur idag, tog inte en enda minuts rast på 4 timmar. Jag är duktig!

Vad var det jag sa? Skulle det inte regna idag på grund av att jag har träning? Jojjomän! Och kallt är det. Vädergudarna måste hata att jag spelar fotboll.

Imorgon har vi tydligen inställd datorkunskap. Tack Malin för att du berättade det annars hade jag stått där imorgon och blivit riktigt sur om jag fått reda på det då! Okej, vi har en mattelektion innan på morgonen men jag tror många överväger att hoppa över den. Jag är en av dom i alla fall! Vem orkar ta sig upp tidigt och åka till skolan för att räkna matte en timme och sedan vänta i över två timmar på nästa lektion? Inte jag.


Kommentarer
María Hardardottir

Vi hade också inställd datorkunskap men inte var det någon som berättade det för oss, riktigt surt när man skulle kommit i tid för en gångs skull :p

2008-04-11 @ 18:58:00
URL: http://mariasif.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0