God eftermiddag

Onsdagar är som vanligt lika långa, tråkiga och otroligt sega. Känns ganska upprepande att skriva det i stort sett varje onsdag, men ändå. Vill man verkligen få fram något behöver man ofta upprepa det.
En positiv sak är i alla fall att reklamprojektet är avslutat, nu har vi startat upp våra gamla individuella arbeten igen. Funkar så mycket bättre. Idag hade vi idrottsprov, det gick som på räls. Det jobbiga var att jag skrev så mycket att det knappt fick plats och sedan märkte jag att jag satt helt ensam kvar i salen med Martin (vår idrottslärare). Det blev nästan jobbigt, kändes bara dumt att sitta där helt ensam och skriva massa. Men men, jag skyndade mig så mycket jag kunde och lämnade in. Hoppas på MVG, annars kommer jag bli riktigt besviken..
Snart har vi Media Kommunikation med P-A, det blir väl något tråkigt som vanligt.
Ikväll är det träning, hoppas vädret håller i sig! Näst sista träningen på konstgräs, härligt!
Nu måste jag rusa! / M


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0