Fredagen är här

Fotograferingen gick väl inte som planerat om man säger så. Jag och Maliyneh har nog en förbannelse över oss när det gäller att fotografera. Även den här gången missade vi nog några kort på grund av den jävla kameran vi fick. Helt plötsligt började den låta konstigt, det gick inte att trycka ner knappen, eller fota trots att vi provade på alla inställningar. Då blev vi riktigt frustrerade! Vad skulle vi göra? Vi gjorde slut på filmen som det var sagt, men säkerligen med kasst resultat. Förhoppningsvis fick jag till två kort, de första. Innan kameran strejkade.

Hur som helst! Ikväll var det soft träning, lite skott, nickar, kickar you name it.
På söndag är det match, då jävlar! :)

Kvällen ser ut att bli lugn, och pluggandet väntar..
Ha en riktigt trevlig fredagkväll och festa gärnet för mig med! ;)


M
- Jag finns här för dig, och det vet du. Allting kommer ordna sig.



Kommentarer
Micke

Du är en underbar vän :)

2008-04-27 @ 13:57:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0