Återigen måndag

Skoldagen var helt okej, Svante var så snäll och lät oss gå tidigare :)
Efter skolan kom Annie hem till mig och klippte mitt hår, det blev jättebra. Tack! <3
Imorgon väntar Nationella prov på morgonen, ärligt talat är jag nervös.. Hoppas på det bästa! Det mest typiska skulle väl vara om klockan inte ringer på morgonen eller bussen är försenad. Då blir inte Marre glad!

Ikväll var det träning, första träningen på äkta gräs! Kändes ganska skönt, förutom att bollen studsar lite konstigt här och var men man vänjer sig väl. Blir bara några extra meter springande. Fick mycket beröm efter vår insats på matchen igår, kändes skitbra! På lördag väntar nästa match, mot Lidköping.

Nu ska jag se på Andra Avenyn.
See you later aligator! / M


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0