Styrka är att ta sig upp när man fallit

Du gör mig stolt när du visar att du kan ta ansvar.
Du gör mig stolt när du väljer att inte ge upp.
Du gör mig stolt när du klarar av att kämpa!

Livet är ingen lätt resa att ta sig igenom. Det går upp och ner. Man möter många motgångar längs vägen.
För en del blir det fler motgångar än för andra.
Och till Er där ute som lever lyx, har allting, en familj, vänner, kärlek, pengar. Ja, allt. Ta vara på det!
Sitt inte och tyck synd om er själva när ni har det så bra. Tänk på dom som kämpar varje dag för att överleva.

En nära vän till mig lever det livet och måste kämpa varje dag.
Jag är stolt över dig. Du har visat att du klarar av att bli en människa igen.
Du har visat att du kan gå vidare och börja om igen.
Jag tror på dig. Du har en son som älskar dig. Och jag vet att du älskar honom över allt annat på jorden.
Bevisa det för honom. Var en pappa, ge honom kärlek, ge honom en bra uppväxt, ge honom allt du kan.

Och jag kommer finnas för dig hela tiden. Jag bryr mig om dig.

Styrka är att ta sig upp efter man fallit,och det har du gjort.


Kommentarer
Michael

Åh.... massa vackert. Massa kärlek och omtanke. Vart är din gloria, min ängel

2007-11-28 @ 17:41:31



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0